Cristiano Mazzei y Laurence Jay-Rayon Ibrahim Aibo, The Routledge Guide to Teaching Translation and Interpreting Online
DOI:
https://doi.org/10.24197/her.25.2023.509-514Downloads
References
Cedillo Corrochano, Carmen M.ª (2021). El (invisible) papel de los traductores e intérpretes durante la COVID-19: estudio de las publicaciones de El País. Hikma, 20 (2), 305-330. https://doi.org/ 10.21071/hikma.v20i2.13380
Hurtado Albir, Amparo (2019). La investigación en didáctica de la traducción. Evolución, enfoques y perspectivas. MonTI, 11, 47-76. http://dx.doi.org/10.6035/MonTI.2019.11.2
Lázaro Gutiérrez, Raquel y Nevado Llopis, Almudena (2022). Interpretación remota en España tras la irrupción de la pandemia de COVID-19. Un ejercicio de mapeo. Hikma, 21(2), 211-230. https://doi.org/10.21071/hikma.v21i2.14275
Ortego-Antón, María Teresa y Fernández Mingo, Sara (2022). Los sistemas de interpretación remota. ¿Es oro todo lo que reluce? Hikma, 21(1), 85-105. https://doi.org/10.21071/hikma.v21i1.13385
Quijada Díez, Carmen (2021). Subtitular desde casa en tiempos de la COVID-19: adquisición de las competencias traductora, lingüística y digital en un entorno enteramente virtual. En Fernando J. Garrigós Simón, Sofía Estellés Miguel, José Onofre Montesa y Andrés Yeamduan Narangajavana (Eds.), Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education (pp. 623-632). Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11884
Downloads
Published
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The articles published at Hermēneus. Revista de Traducción e Interpretación will have a Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0).
The journal allows the authors to retain publishing rights. Authors may reprint their articles in other media without having to request authorization, provided they indicate that the article was originally published in Hermēneus. Revista de Traducción e Interpretación.

