Margarita Rigal Aragón and José Manuel Correoso Rodenas. La enseñanza del inglés en España (ss. XIX–XX): análisis contrastivo de manuales empleados en los centros de Bachillerato

Authors

  • Santiago Sevilla Vallejo Universidad de Alcalá
  • Dijana Jaksic Danculovic Universidad de Nebrija

DOI:

https://doi.org/10.24197/ersjes.41.2020.189-193

Downloads

Download data is not yet available.

References

Brewster, Jean, and Ellis Gail. The Primary English Teacher's Guide. Penguin English Guides, 2004.
Cambridge Primary English Guide. University of Cambridge International Examinations, 2017.
Krashen, Stephen D., and Tracy D. Terrell. The Natural Approach: Language Acquisition in the Classroom. Pergamon, 1983.
Richards, Jack C., and Theodore S. Rodgers. Approaches in Methods in Language Teaching. Cambridge UP, 1999.
Sevilla-Vallejo, Santiago. “Development of Linguistic Skills: Comprehension and Oral Expression, Comprehension and Written Expression.” Temario Oposiciones Educación Primaria (Inglés). CEP, 2016, pp. 49–68.
Sevilla-Vallejo, Santiago. “Elaboration of ESL Curriculum Materials. Criteria for Choosing and Using a Textbook. Authentic and Adapted Documents.” Temario Oposiciones Educación Primaria (Inglés). CEP, 2016, pp. 421–38.

Downloads

Published

26/10/2020

How to Cite

Vallejo, S. S., and D. Jaksic Danculovic. “Margarita Rigal Aragón and José Manuel Correoso Rodenas. La enseñanza Del inglés En España (ss. XIX–XX): Análisis Contrastivo De Manuales Empleados En Los Centros De Bachillerato”. ES Review. Spanish Journal of English Studies, no. 41, Oct. 2020, pp. 189-93, doi:10.24197/ersjes.41.2020.189-193.

Issue

Section

Reviews