Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
  • Acerca de
    • Descripción general
    • Equipo editorial
    • Contacto
  • Número
    • Número actual
    • Estadísticas
    • Evaluadores/as
  • Archivo
  • Envíos
    • Plazo y convocatoria
    • Instrucciones para autores/as
    • Instrucciones para revisores
  • Política editorial
    • Política editorial y ética
    • Propiedad intelectual y Acceso Abierto
    • Plagio e IA
    • Declaración de privacidad
  • Volver a revistas
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 37 (2016)

Núm. 37 (2016)

					Ver Núm. 37 (2016)
Publicado: 2017-05-13

Artículos

  • IS PUNCTUATION COMPARABLE? THE CASE OF LONDON, WESTMINSTER SCHOOL MS 3 AND PARIS, BIBLIOTHÈQUE SAINTE GENEVIÈVE MS 3390

    Isabel de la Cruz Cabanillas
    11-32
    • pdf
  • AN ANALYSIS OF INTERLINGUISTIC INFLUENCE FROM CHINESE INTO ENGLISH IN DIRECT OBJECT REALIZATION IN CHINESE-ENGLISH BILINGUAL CHILDREN

    Quianting Yuan, Raquel Fernández Fuertes
    33-56
    • pdf
  • AGAINST VP-PIED PIPING AS A WAY TO DERIVE HEAD-FINAL STRUCTURES

    Concha Castillo Orihuela
    57-82
    • pdf
  • PEDAGOGICAL INTERVENTIONS TO FOSTER ENGAGEMENT AND IMPROVE ORAL SKILLS AMONG FUTURE TEACHERS OF ENGLISH

    Concetta Maria Sigona, María Amor Barros-del Río
    83-102
    • pdf
  • VIOLENCE AGAINST WOMEN DURING THE PARTITION OF INDIA: INTERPRETING WOMEN AND THEIR BODIES IN THE CONTEXT OF ETHNIC GENOCIDE

    Arunima Dey
    103-118
    • pdf
  • “IT WAS PERFECT”: DESIRE, CORPOREALITY, AND DENIAL IN DARREN ARONOFSKY’S BLACK SWAN

    Mónica Calvo Pascual
    119-132
    • pdf

Reseñas

  • Elinor Shaffer and Catherine Brown, eds. The Reception of George Eliot in Europe. The Reception of British and Irish Authors in Europe, Series Editor: Elinor Shaffer. London: Bloomsbury, 2016. Pp. lvi, 453

    Jesús Varela Zapata
    133-138
    • pdf
  • María Jesús Lorenzo-Modia, ed. Ex–sistere: Women’s Mobility in Contemporary Irish, Welsh, and Galician Literatures. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholar Publishing, 2016. Pp. x, 220

    José Miguel Alonso-Giraldez
    139-146
    • pdf

Idioma

  • English
  • español

indizacion

INDIZACIÓN

Enviar un artículo

Enviar un artículo

ES Review. Spanish Journal of English Studies
e-ISSN 2531-1654 | p-ISSN 2531-1646 cesado en 2022 © Los autores
Contact | Privacy Statement | Copyright notice | Submissions | EdicionesUVa