Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
  • Acerca de
    • Descripción general
    • Equipo editorial
    • Contacto
  • Número
    • Número actual
    • Estadísticas
    • Evaluadores/as
  • Archivo
  • Envíos
    • Plazo y convocatoria
    • Instrucciones para autores/as
    • Instrucciones para revisores
  • Política editorial
    • Política editorial y ética
    • Propiedad intelectual y Acceso Abierto
    • Plagio e IA
    • Declaración de privacidad
  • Volver a revistas
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 35 (2014)

Núm. 35 (2014)

					Ver Núm. 35 (2014)
Publicado: 2017-05-13

Artículos

  • ‘THINKING ABOUT LEARNING’: EXPLORING THE USE OF METACOGNITIVE STRATEGIES IN ONLINE COLLABORATIVE PROJECTS FOR DISTANCE PROFESSIONAL ENGLISH LEARNING

    Elena Bárcena, Elena Martín-Monje, Noa Talaván
    8-40
    • pdf
  • TRACING INTERTEXTUALITY: JACKIE KAY’S USE OF SCOTS IN FROM A DRUNK WOMAN LOOKS AT HER NIPPLE

    María del Coral Calvo Maturana
    41-54
    • pdf
  • THE INSCRIPTION OF VIOLENCE ON THE CULTURE BODY: JUNOT DIAZ’S THE BRIEF WONDROUS LIFE OF OSCAR WAO

    Rocío Carrasco Carrasco, Cinta Mesa González
    55-70
    • pdf
  • DENNIS COOPER'S THE SLUTS: PROSTHETIC AND PERFORMATIVE (HOMO) SEXUALITY

    Pedro Antonio Férez Mora
    71-88
    • pdf
  • MOTIVATION AND GENDER-RELATED VARIATION IN EFL RECEPTIVE VOCABULARY ACQUISITION IN PRIMARY EDUCATION

    Almudena Fernández Fontecha
    89-112
    • pdf
  • REMEMBER THE CROSSERS: U.S.-MEXICAN IMMIGRATION AND THE CONTEMPORARY CORRIDO TRADITION

    Amaia Ibarraran Bigalondo
    113-128
    • pdf
  • CONCEPTUAL METAPHOR IN MICHELLE OBAMA’S 2012 RE-ELECTION SPEECHES

    Isabel López Cirugeda, Raquel Sánchez Ruiz
    129-150
    • pdf
  • THE PATTERN OF SEVERED MOTHER-DAUGHTER BOND IN TONI MORRISON’S BELOVED AND A MERCY

    Manuela López Ramírez
    151-170
    • pdf
  • POSTCOLONIAL TRAUMA THEORY AND THE SHORT STORY CYCLE: EDWIDGE DANTICAT’S THE DEW BREAKER

    Silvia Martínez Falquina
    171-192
    • pdf
  • REACTION OBJECT CONSTRUCTIONS IN ENGLISH AND SPANISH

    Montserrat Martínez Vázquez
    193-217
    • pdf

Idioma

  • English
  • español

indizacion

INDIZACIÓN

Enviar un artículo

Enviar un artículo

ES Review. Spanish Journal of English Studies
e-ISSN 2531-1654 | p-ISSN 2531-1646 cesado en 2022 © Los autores
Contact | Privacy Statement | Copyright notice | Submissions | EdicionesUVa